ایجاد پیک جدید

کاربرد

از دیگر قابلیت های سیستم مدیریت رستوران منوباز می توان به امکان ایجاد بی نهایت پیک و پنل اختصاصی برای آنان اشاره کرد. به عبارت دیگر با استفاده از این قابلیت می توانید پیک های مجموعه شما می توانند به صورت آنلاین سفارشات خود را در تلفن همراه خود مشاهده کرده، اطلاعات مورد نیاز نظیر آدرس و لوکیشن را مشاهده کرده و سفارش را به درستی تحویل دهند.

نحوه ایجاد

برای ایجاد یک پیک جدید در پلتفرم مدیریت رستوران منوباز کافی است از منوی سمت راست پنل منوباز وارد بخش مدیریت کارکنان شوید.

در این صفحه روی گزینه دعوت کاربر جدید کلیک کنید.

پس از تکمیل اطلاعات فردی پیک مورد نظر در بخش سطح دسترس، گزینه پیک را انتخاب کنید. برای این کار کافی است پس از تکمیل مشخصات فردی و ثبت شماره تماس کاربر به سمت پایین اسکرول کرده تا به بخش “نقش و دسترسی ها” برسید.

سپس عنوان و شماره پلاک پیک مورد نظر را در کادر های مربوطه وارد کنید.

در پایان روی گزینه دعوت کاربر جدید کلیک کنید.

در صورتی که تمامی مراحل گفته شده را به درستی انجام داده باشید، یک پیامک مشابه پیامک زیر برای پیک مورد نظر ارسال خواهد شد.

در این حالت پیک می توانید از طریق رمز عبور پیامک شده وارد پنل مدیریت به آدرس

https://merchants.menobuzz.com/

شود.

برای تخصیص یک سفارش به پیک مورد نظر کافی است پس از آماده سازی سفارش روی گزینه ارسال با پیک کلیک کرده و پیک مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین در این صفحه می توانید تعداد سفارشات باز هر پیک را مشاهده و با دقت بیشتری پیک خود را انتخاب کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.