تنظیمات انعام

قابلیت پرداخت انعام به مشتریان شما این امکان را می ‌دهد تا هنگام تسویه صورتحساب خود، مبلغی را نیز به ‌عنوان انعام برای کارکنان پرداخت کنند. برای دسترسی به تنظیمات مربوط به انعام کافی است از منوی سمت راست پنل خود روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و وارد بخش تنظیمات سفارش شوید. حال می توانید گزینه های مربوط به انعام را در بخش تنظیمات کلی مشاهده و مدیریت کنید.

فعال کردن گزینه انعام

در صورت فعال کردن گزینه وضعیت انعام، مشتریان می توانند از قابلیت پرداخت انعام استفاده کنند.

به عبارت دیگر مشتریان در هنگام پرداخت صورتحساب خود، امکان تعیین و پرداخت انعام را خواهند داشت.

انعام های پیشنهادی

در بخش گزینه ‌های انعام فروشگاه، شما می‌ توانید پیشنهادات مختلفی را برای پرداخت انعام به مشتریانتان ارائه کنید. به عبارت دیگر صاحبین رستوران ها می توانند با تکمیل هوشمندانه این بخش، مشتریان را به پرداخت بیشتر انعام ترغیب کنند.

در ادامه به تشریح هر یک از این گزینه ها می پردازیم.

  • صفر: این گزینه که به صورت پیش فرض فعال می باشد به معنی عدم تمایل مشتری به پرداخت انعام است. به عبارت دیگر مشتری با انتخاب این گزینه مقدار انعام ثبت شده در فاکتور خود را 0 تومان تعیین می کند.
  • مبلغ دلخواه توسط مشتری: مشتریان می ‌توانند با انتخاب این گزینه، هر میزان مبلغی که تمایل دارند را به عنوان انعام تعیین و پرداخت کنند.
  • رند به بالا: با فعال کردن این گزینه مشتریان شما می توانند مبلغ فاکتور خود را رو به بالا رند کرده و این مابه التفاوت را به صورت انعام به کارکنان پرداخت کنند. به طور معمول این گزینه، محبوب ترین انتخاب بین مشتریان برای پرداخت انعام می باشد!

توجه داشته باشید که انتخاب این گزینه، مبلغ صورتحساب مشتری را به ضریبی از عدد 10 هزار تومان افزایش خواهد داد.

  • تعیین درصد از مبلغ فاکتور: در این بخش می توانید یک درصد دلخواه را برای پرداخت انعام تعیین کنید؛ برای مثال، اگر 10% به عنوان نرخ انعام انتخاب شود، با انتخاب این گزینه توسط مشتری، مبلغ نهایی فاکتور 10 درصد افزایش پیدا می‌کند و این مبلغ به عنوان پاداش به پرسنل تخصیص داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که شما می‌ توانید چند درصد متفاوت را برای این بخش ثبت و فعال کنید.

نکته: بیشترین تعداد گزینه ای که می توانید در بخش انعام به مشتریان نمایش دهید، 5 مورد است.

تنظیم انعام پیش فرض

با استفاده از بخش مقدار پیش فرض انعام می ‌توانید یکی از گزینه ‌های انعام را به ‌عنوان مقدار پیش‌ فرض انتخاب کنید. به عبارت دیگر این مقدار به ‌صورت پیش ‌فرض به تمامی صورتحساب ها اضافه می ‌شود مشتریان در صورت عدم تغییر، آن را پرداخت خواهند کرد.

نکته: به صورت معمول پیشنهاد می شود که مقدار پیش فرض را روی گزینه صفر قرار دهید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.