بستنی شاد تبریز

بستنی شاد تبریز

مقدمه:

فصل گرما شروع شده و هیچ چیز مثل یک بستنی خوشمزه و خنک، نمی تواند لذت بخش باشد؛ هر چند که وقتی پای خوراکی محبوبی چون بستنی در میان باشد، تابستان یا زمستان، چندان فرقی نمی کند! اگر شما نیز به دنبال یک بستنی فروشی با کیفیت و تنوع بالا در شهر تبریز هستید، بستنی فروشی شاد در محله ولیعصر، بهترین پیشنهاد برای شماست. در این مقاله از منوباز به بررسی اجمالی بستنی فروشی شاد، بررسی محصولات، موقعیت و ویژگی های این مجموعه در شهر تبریز میپردازیم.

در این نوشته شما میخوانید:

معرفی بستنی شاد تبریز

فروشگاه های زنجیره ای بستنی شاد، فعالیت خود را از سال 1361 و با کیفیتی بی نظیر و طعم های لذت بخش، آغاز کرده است و با گذشت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین مکان ها برای دوستداران بستنی تبدیل شده است. این فروشگاه بستنی های خود را با بیش از 86 طعم مختلف، در 46 شعبه در سراسر کشور، عرضه می کند.

یکی از شعب برجسته و محبوب بستنی فروشی شاد در محله ولیعصر شهر تبریز قرار دارد که موقعیت مکانی فوق العاده این شعبه، همراه با کارکنانی خوش برخورد و خونگرم، تجربه ای خاص و بی نظیر را برای مشتریان خود به ارمغان آورده و آن را به یک انتخاب عالی برای قرارهای دوستانه و خانوادگی تبدیل کرده است.

بستنی شاد تبریز
ورودی بستنی فروشی شاد شعبه تبریز

در بستنی فروشی شاد تبریز، علاوه بر 24 طعم مختلف و دلچسب بستنی که به صورت اسکوپی و کیلویی عرضه می شود، منویی کامل و متنوعی از انواع فالوده، ویتامینه های مفید، شیک و آیس پک، آبمیوه های تازه، نوشیدنی های اسپیشیال و ذرت مکزیکی نیز در انتظار شماست.

به عبارت دیگر تنوعی که در این فروشگاه یافت می شود، هر سلیقه ای را شامل شده و با توجه به قیمت مناسب و مواد اولیه ی تازه و با کیفیتی که در آماده سازی محصولات خود به کار می برند، تجربه ای بی نظیر برای شما ایجاد می کنند.

در ادامه می توانید از طریق اسکن QR کد فوق و یا با استفاده از لینک زیر به منو دیجیتال بستنی فروشی شاد تبریز دسترسی داشته باشید و تمامی آیتم های منو این فروشگاه را به همراه قیمت و عکس مشاهده کنید.

فضای بستنی فروشی شاد تبریز

بستنی فروشی شاد دارای دکوراسیون زیبا با نمای دیدنی از بستنی های مختلف، است و با توجه به تزئینات و محصولاتی که در آن ارائه می شود، جذابیت بالایی دارد و اکثراً به عنوان یک پاتوق محبوب برای مردم شهر و حتی گردشگران محسوب می شود. همچنین وجود جای پارک کافی در مقابل این فروشگاه، دسترسی و استفاده از آن را راحت تر کرده و به مشتریان کمک می کند تا لذت بیشتری از خوردن بستنی مورد علاقه خود ببرند.

خدمات بستنی فروشی شاد در تبریز

فروشگاه بستنی شاد در شهر تبریز خدمات خود را به صورت ارائه سرویس در داخل سالن، بیرون بر و تحویل در محل ارائه می کند که در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

  • ارائه سرویس در داخل سالن

وجود سالن بزرگ، کیفیت و طعم بی نظیر محصولات و رفتار مودبانه کارکنان بستنی فروشی شاد، این فروشگاه را به یکی از بهترین مکان ها برای میل کردن یک بستنی خوشمزه یا قرارهای خانوادگی و دوستانه تبدیل کرده است. این بستنی فروشی همه روزه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 12 شب امکان سرو انواع بستنی، فالوده و نوشیدنی را در داخل مجموعه خود دارد. همچنین مشتریان می توانند برای رزرو با شماره 041-33337740 تماس بگیرید.

  • منو دیجیتال

یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده بستنی شاد نسبت به سایر فروشگاه های مشابه در تبریز، استفاده از منو دیجیتال منوباز است. چرا که از این طریق مشتریان دیگر نیازی به انتظار در صف های طولانی و یا مراجعه حضوری برای دریافت منو ندارند و می توانند از هر جایی و به صورت آنلاین به منو فروشگاه دسترسی داشته و موجودی و قیمت تمامی آیتم ها را مشاهده کنند.

 
منوی دیجیتال بستنی فروشی شاد در شهر تبریز
  • ثبت سفارش آنلاین

با استفاده از سیستم ثبت سفارش منوباز در بستنی فروشی شاد تبریز، مشتریان می توانند بدون معطلی و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری، سفارشات خود را به صورت سفارش بر روی میز، بیرون بر و یا تحویل در محل ثبت کنند. همچنین با قابلیت ساخت بستنی این فروشگاه، مشتریان می توانند بستنی یا نوشیدنی خود را با ترکیب دلخواه ایجاد کرده و سفارش دهند.

  • پرداخت آنلاین

این ویژگی بی نظیر به مشتریان اجازه می دهد تا با آرامش خاطر و بدون نگرانی از فراموش کردن کیف پول خود، صورتحساب خود را به صورت آنلاین دریافت کنند و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، مبلغ سفارش را به راحتی پرداخت کنند.

موقعیت مکانی بستنی شاد تبریز

موقعیت مکانی فوق العاده بستنی فروشی شاد در محله ولیعصر شهر تبریز یکی دیگر از مزیت های این فروشگاه است. همچنین فاصله کم این بستنی فروشی از ایستگاه اتوبوس فرهنگ شهر در پایین تر از خیابان پروین اعتصامی جنوبی موجب دسترسی آسان تر مشتریان به این مجموعه شده است.

لینک دسترسی به لوکیشن بستنی فروشی شاد در شهر تبریز: https://goo.gl/maps/WGRTs5Zk6Ut7ywB5A

برخی از نظرات کاربران

جمع بندی

فروشگاه بستنی شاد، یکی از شعبه های موفق بستنی شاد در ایران است که با موقعیتی استثنایی در خیابان فرهنگ محله ولیعصر در شهر تبریز قرار دارد و خدمات خود را به صورت سرویس بر روی میز، بیرون بر و دلیوری، همه روزه از ساعت 13 الی 24 ارائه می دهد. منوی بی نظیر این فروشگاه شامل انواع بستنی، آبمیوه، نوشیدنی های لبنیاتی مثل شیک، فالوده و ذرت است، با رنج قیمتی 18 تا 80 هزار تومانی می باشد.

سوالات متداول

آدرس بستنی شاد تبریز چیست؟

بستنی شاد تبریز در محله ولیعصر، انتهای خیابان پروین اعتصامی جنوبی در خیابان فرهنگ و در نزدیکی ایستگاه اتوبوس فرهنگ شهر قرار دارد.

این فروشگاه انواع فالوده، ویتامینه های مفید، شیک و آیس پک، آبمیوه های تازه، نوشیدنی های اسپیشیال و ذرت مکزیکی را در مجموعه خود به مشتریان ارائه می کند.

مشتریان علاوه بر امکان استفاده از سالن این فروشگاه، می توانند سفارش خود را به صورت بیرون بر و دلیوری نیز دریافت کنند.

در این نوشته شما میخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.