کافه و فست فود مادر

تابلو کافه و فست فود مادر پیروزی

مقدمه:

آیا به دنبال یک محیط شیک و آرامش بخش برای گذراندن لحظات خوش با دوستانتان هستید؟ یا از طعم بی نظیر یک پیتزای جدید و شگفت انگیز لذت می برید؟ با کافه فست فود مادر می توانید ضمن لذت بردن از غذاهای خوشمزه و کیفیت بالا، محیطی دلنشین و به روز را تجربه کرده و از ارائه خدمات حرفه ای و سبک بی نظیر و خوشمزه این مجموعه لذت ببرید. در این پست به بررسی اجمالی کافه و فست فود مادر، بررسی محصولات، موقعیت و ویژگی های این مجموعه میپردازیم.

در این نوشته شما میخوانید:

معرفی کافه و فست فود مادر

کافه فست فود مادر، یک مکان دوست داشتنی برای علاقمندان به فست فودهای خوشمزه است. این کافه در خیابان پیروزی در شرق تهران قرار دارد و از تاریخ 1399/03/22 با نام “کافه و فست فود مادر” شروع به کار کرده است. یکی از ویژگی های جالب این کافه و فست فود، کنترل آشپزخانه آن توسط آشپز های خانم و البته حرفه ای است که از لحاظ کیفیت و بهداشت فوق العاده عمل می کنند. اگر به دنبال یک محیط دوستانه یا خانوادگی هستید و می خواهید غذاهایی خوشمزه و با کیفیت بخورید، کافه فست فود مادر بهترین گزینه برای شماست.

ورودی کافه و فست فود مادر
ورودی کافه و فست فود مادر

کافه فست فود مادر با منوی متنوع و گسترده ای که شامل انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، پاستا، سالاد، سوخاری و نوشیدنی های مختلف می باشد، برای دوست داران فست فود یکی از بهترین انتخاب هاست. در این کافه فست فود با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه، برای تهیه غذا استفاده می شود تا با همکاری سر آشپزان مجرب خود، غذاهایی با طعم بی نظیر و با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار دهند.

QR کد منو دیجیتال کافه و فست فود مادر پیروزی

در کافه و فست فود مادر، انواع پیتزا های ایتالیایی و آمریکایی، برگر و ساندویچ، پاستا های مختلف با سس های متنوع، سالاد ، سوخاری، نان سیر و نوشیدنی، به مشتریان ارائه می شوند.

قیمت های این کافه فست فود نیز با توجه به کیفیت بالای غذاها و خدمات، مناسب و منطبق با سلیقه های مختلف مشتریان است. در ادامه می توانید از طریق اسکن QR کد یا با استفاده از لینک زیر به منو دیجیتال کافه فست فود مادر دسترسی داشته باشید و قیمت و عکس آیتم های منو را مشاهده کنید.

فضای کافه و فست فود مادر

این کافه دارای فضای بسیار بزرگ و دو سالن مجزا در دو طبقه می باشد. در طبقه اول، آکواریوم بزرگی، سقف را تزئین کرده و یک نمای بسیار جذاب را ایجاد می کند. در طبقه دوم نیز، پروژکتوری برای پخش مسابقات و مسابقات ورزشی نصب شده است که برای دوستداران ورزش و پیگیری آخرین اخبار و نتایج، محیطی عالی فراهم می کند. همچنین، نورپردازی جذاب و دکوراسیون مدرن، احساس راحتی و آرامش را به مشتریان القا می کند و محیطی دوستانه و دلنشین، برای مشتریان فراهم می کند.

خدمات کافه فست فود مادر

کافه فست فود مادر خدمات متنوعی را نظیر ارائه سرویس در داخل سالن، به صورت بیرون بر و تحویل در محل و امکانات دیگری برای مشتریان خود فراهم می کند که در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

  • ارائه سرویس در داخل سالن

کافه و فست فود مادر با محیط دلنشین و آرامش بخش خود، همیشه یکی از بهترین مکان ها برای خوردن یک غذای خوشمزه یا قرارهای خانوادگی و دوستانه بوده است. این کافه از ساعت 12 ظهر تا 11:30 شب امکان سرو انواع غذا، پیش غذا و نوشیدنی را در داخل مجموعه خود فراهم کرده است. همچنین مشتریان می توانند برای رزرو با شماره ۰۲۱-۳۳۳۵۰۰۰۳ تماس بگیرید.

محیط داخل کافه و فست فود مادر
  • منو دیجیتال

یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده کافه و فست فود مادر نسبت به سایر رستوران ها، استفاده از منو دیجیتال منوباز است. این موضوع به مشتریان این قابلیت را می دهد تا از هر جایی به سادگی به منو این کافه دسترسی داشته باشند و موجودی و قیمت تمامی آیتم ها را مشاهده کنند.

استند کیو آر کد
  • ثبت سفارش آنلاین

به وسیله سیستم سفارش دهی آنلاین فست فود و کافه مادر، مشتریان می توانند بدون معطلی و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری، سفارشات خود را به صورت سفارش بر روی میز، بیرون بر و یا تحویل در محل ثبت کنند.

ظروف بیرون بر کافه و فست فود مادر پیروزی
  • پرداخت آنلاین

این قابلیت فوق العاده به مشتریان این امکان را می دهد تا بدون نگرانی برای فراموش کردن کیف پول خود و یا به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، صورتحساب خود را به صورت آنلاین دریافت و با استفاده از رمز دوم کارت بانکی خود، اقدام به پرداخت آن کنند.

  • برگزاری مراسمات

یکی دیگر از ویژگی های جذاب کافه و فست فود مادر، امکان برگزاری انواع مراسمات در این کافه است. به عبارت شما می توانید در کافه مادر جشن های تولد، سالگرد ازدواج و سایر مراسمات خود را برگزار کنید. این کافه با داشتن امکان تزئین محیط و پخش آهنگ های شاد، به شما کمک می کند تا به یک تجربه خاطره انگیز دست پیدا کرده و لحظات خوشی را تجربه کنید.

 
برگزاری مراسم تولد در کافه و فست فود مادر
  • موقعیت کافه و فست فود مادر

    کافه فست فود مادر در موقعیتی فوق العاده در محله صد دستگاه، واقع در خیابان پیروزی شرق تهران قرار گرفته است. همچنین فاصله نزدیک و مستقیم کافه و فست فود مادر با دو مترو پیروزی و نبرد واقع در خط 4 مترو شهر تهران، دسترسی به این مجموعه را بسیار آسان و راحت می کند.

لینک دسترسی به لوکیشن کافه و فست فود مادر: https://goo.gl/maps/WGRTs5Zk6Ut7ywB5A

برخی از نظرات کاربران

جمع بندی

کافه فست فود مادر، با محیطی دلینشین و دو سالن بزرگ در خیابان پیروزی شهر تهران است که خدمات خود را به صورت سرویس بر روی میز، بیرون بر و دلیوری، همه روزه از ساعت 12 الی 23:30 ارائه می دهد. منوی این کافه متناسب با تمامی سلایق تهیه شده و شامل انواع پیتزا، ساندویچ، پیش غذا و نوشیدنی با رنج قیمتی 35 الی 300 هزار تومانی می باشد.

سوالات متداول

کافه فست فود مادر کجاست؟

کافه و فست فود مادر در خیابان پیروزی در شرق شهر تهران و بین دو مترو پیروزی و نبرد قرار دارد.

کافه فست فود مادر، خدمات خود را به سه حالت سرو غذا در سالن، بیرون بر و دلیوری انجام می دهد.

بله، مشتریان امکان برگزاری انواع مراسم تولد و جشن ها را با رزرو قبلی در کافه و فست فود مادر دارند.

این منو شامل انواع پیتزا ایتالیایی، پیتزا آمریکایی، برگر، سادنویچ، استیک، پاستا، سوخاری، سالاد، سیب زمینی، قارچ سوخاری، نان سیر و نوشیدنی می باشد.

در این نوشته شما میخوانید:

یک پاسخ

  1. من دو ساله که مشتریشون هستم و واقعا دیگه هیچ رستورانی نرفتم،طعم غذاها بی نظیره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.