منوباز

استند QR کد

استند کیو آر کد

مقدمه:

امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و همچنین شیوع ویروس کرونا، اکثر کسب و کارهای غذایی با هدف سرعت بخشیدن و بهبود ارائه خدمات از منوی دیجیتال استفاده می کنند؛ به عبارت دیگر مشتریان می توانند با استفاده از QR کد منو دیجیتال، به سادگی منو رستوران یا کافی شاپ مورد نظر را مشاهده کنند و سفارش خود را به آسانی ثبت کنند. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص روش های مختلف نمایش منو دیجیتال و انواع استند کیو آر کد، صحبت کنیم.

در این نوشته شما میخوانید:

اسکن QR کد به وسیله تلفن همراه

Qr کد چیست؟

QR code یا کد دو بعدی، نوعی بارکد است که می تواند اطلاعات مختلف مثل لینک، شماره تماس و… را در قالب یک تصویر کوچک و مربعی ذخیره کند. این بارکد به سادگی توسط دوربین تلفن های همراه قابل اسکن است و از همین رو به‌عنوان یکی از روش‌های سریع و آسان برای به اشتراک گذاری اطلاعات در بسیاری از کسب و کارها مثل رستوران یا کافی شاپ شناخته می شوند.

کیو آر کد در رستوران و کافی شاپ ها

استفاده از QR کد در رستوران و کافی شاپ ها به عنوان یکی از راه حل های خلاقانه و کارآمد برای بهبود تجربه مشتریان و نحوه سرویس دهی شناخته می شود. برای مثال با استفاده از QR کد، مشتریان می‌توانند به راحتی از طریق تلفن همراه خود به منوی دیجیتال رستوران دسترسی داشته باشند و از این طریق بدون نیاز به معطلی در صف های طولانی، سفارشات خود را ثبت کنند. همچنین صاحبین رستوران یا کافی شاپ ها با استفاده از QR کد می توانند آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات مورد نظر خود را به سادگی در اختیار مشتریان قرار دهند.

استند qr کد در کافی شاپ
نمونه استفاده از استند qr کد در کافی شاپ

نحوه نمایش QR کد در رستوران و کافه

همانطور که گفته شد QR code ها به منظور نمایش منو دیجیتال یا به اشتراک گذاشتن سایر اطلاعات با مشتریان، کاربرد بسیاری در صنایع غذایی دارند؛ در ادامه چند مورد از نحوه نمایش کیو آر کد را بیان می کنیم.

کارت ویزیت

شما با چاپ qr کد منو دیجیتال در کارت ویزیت خود می توانید به صورت آسان و سریع اطلاعات مجموعه خود را در اختیار مشتریان قرار داده و این امکان را به آنان بدهید تا از هر جایی و تنها با استفاده از اسکن QR کد کارت ویزیت شما به آخرین نسخه از منو شما دسترسی داشته باشند.

کارت ویزیت کافی شاپ با QR کد
استفاده از QR کد در کارت ویزیت

برچسب و اتیکت

یکی از راهکارهای بسیار جذاب برای افزایش سفارشات و تبلیغ کافه یا رستوران خود، چاپ QR کد منو دیجیتال بر روی ظروف بیرون بر و یا استفاده از برچسب و ایتکت است. با استفاده از این روش، مشتریان شما می توانند با یک اسکن ساده، به منوی دیجیتال و اطلاعات مجموعه شما دسترسی پیدا کنند و سفارشات آتی خود را به صورت آنلاین و به راحتی ثبت کنند. این روش، علاوه بر افزایش سهولت و راحتی در سفارش دهی، به شما این امکان را می دهد که به صورت ارزان و سریع، کافه یا رستوران خود را تبلیغ کنید و توجه بیشتری را به خود جلب کنید.

چاپ QR کد روی جعبه پیتزا
نمونه چاپ کیو آر کد روی جعبه پیتزا

 

چاپ QR کد روی تابلو رستوران

تابلو

رستوران ها و کافی شاپ ها می توانند با چاپ کیو آر کد منو دیجیتال در تابلوی مجموعه خود به راحتی خدمات خود را به مشتریان و حتی رهگذران معرفی کنند. همچنین استفاده از QR کد در تابلو رستوران یا کافی شاپ، به مشتریان این امکان را می دهد تا حتی در ساعات تعطیلی و بسته بودن مجموعه، منو، اطلاعات تماس، ساعات کاری و سایر مشخصات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند. این روش نه تنها برای افزایش فروش، بلکه برای جذب مشتریان جدید نیز بسیار مفید است.

 

یکی دیگر از روش های دسترسی مشتریان به منو دیجیتال، استفاده از استند QR کد است. به عبارت دیگر شما می توانید Qr کد مخصوص هر میز را به وسیله این استند ها روی آن میز قرار دهید تا مشتریان با اسکن آن، به منو دیجیتال دسترسی داشته باشند.

استند کیو آر کد قرار داده شده روی میز رستوران
نمونه استند QR کد

خرید استند کیو آر کد

ما در منوباز امکان طراحی و تولید استند های QR کد را در رنگ و طرح های مختلف و متناسب با سلیقه و دکوراسیون مشتریانمان ایجاد کردیم. این استند ها می توانند در جنس های مختلفی مثل چوب، پلاستیک، فلز، شیشه، کاغذ و… بسته به نیاز شما تولید می شوند.

شما می توانید برای مشاوره و خرید از طریق شماره تماس ۹۱۶۹۲۰۴۶ – ۰۲۱ با همکاران ما در منوباز در ارتباط باشید.

چند نمونه از استندهای QR کد منو دیجیتال

سوالات متداول

استند منو دیجیتال چیست؟

استند منو دیجیتال یک نوع پایه برای نمایش QR کد منو دیجیتال در رستوران ها و کافی شاپ ها است که بر روی میز قرار میگیرد.

شما می توانید با چاپ QR کد منو دیجیتال خود بر روی کارت های ویزیت، تابلو، استند های کیو آر کد و ظروف بیرون بر خود به سادگی منو دیجیتال خود را در اختیار مشتریان قرار دهید.

استند های کیو آر کد در جنس های پلاستیکی، کاغذی، چوبی، فلزی، طلق و شیشه قابل ساخت هستند.

برای خرید استند های کیو آر کد می توانید از طریق تماس با شماره 02191692046 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ما در منوباز بسته به نیاز و سلیقه شما، امکان تولید انواع استند کیوآر کد در طرح و رنگ های مختلف را داریم.

دسترسی سریع به خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.