قابلیت زمان بندی برای سفارشات بیرون بر (تحویل حضوری و ارسال با پیک)

کاربرد

مشتریان می توانند با استفاده از این موضوع، زمان تحویل سفارشات خود را تعیین کنند. برای مثال مشتری می تواند ساعت 9 صبح سفارش خود را از محل کار خود ثبت کرده و زمان دریافت آن را ساعت 16 و بعد از اتمام کار خود تعیین کند.

تنظیمات

1- برای دسترسی به تنظیمات این بخش کافی است از منوی سمت راست پنل منوباز وارد بخش تنظیمات شده و روی گزینه تنظیمات سفارش کلیک کنید. در این صفحه نوع منو مد نظر را از بین دو گزینه “تحویل حضوری” و “ارسال با پیک” انتخاب کنید.

نکته: امکان ایجاد زمانبندی برای آماده سازی سفارشات بر روی میز وجود ندارد و این قابلیت تنها مختص سفارشات “تحویل حضوری” و “ارسال با پیک” است.

2- در بخش انواع تحویل می توانید تنظیمات مربوط به زمان بندی تحویل سفارشات را مشاهده و گزینه های مورد نظر خود را فعال و غیر فعال کنید.

تحویل آنی

با فعال سازی این گزینه، مشتریان می‌توانند درخواست آماده‌سازی سفارش را از لحظه ثبت سفارش اعلام کرده و سفارش خود را به محض آماده شدن دریافت کنند.

تحویل در زمان مشخص شده

در صورت فعال کردن این گزینه مشتریان می توانند زمان دریافت سفارش خود را تعیین کنند. توجه داشته باشید که زمان مورد نظر تنها در بازه ساعات کاری فروشگاه، قابل انتخاب می باشد.

توجه داشته باشید که این درخواست علاوه بر فیش چاپ شده، در صفحه سفارش نیز قابل مشاهده است.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.