تنظیمات ساعت فروشگاه | باز و بسته کردن فروشگاه به صورت خودکار

با برنامه ریزی ساعات کاری فروشگاه، می توانید وضعیت باز یا بسته بودن رستوران را به طور خودکار مدیریت کنید. این ویژگی به گونه ای طراحی شده که هر روز در زمان های تعیین شده، رستوران به صورت خودکار فعال شده و امکان ثبت سفارش میسر خواهد شد. در انتهای ساعت کار نیز به طور خودکار وضعیت به حالت غیرفعال تغییر کرده و مشتریان امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت. همچنین مشتریان می توانند این ساعات کاری را در منوی دیجیتال شما مشاهده و از آن مطلع شوند.

تعیین ساعت کاری فروشگاه

ابتدا از منوی کناری پنل مدیریت خود، روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و سپس وارد تنظیمات سفارش شوید. حال از بخش ساعت کاری فروشگاه، بر روی روز هایی از هفته که مجموعه شما فعال است کلیک کنید.

سپس با استفاده از گزینه افزودن ساعت کاری جدید، زمان باز گشایی و بسته شدن مجموعه خود را در آن روز مشخص کنید.

پس از انتخاب ساعت، بر روی گزینه بروزرسانی ساعات کاری کلیک کنید.

نکته: شما می توانید بیش از یک ساعت کاری برای یک روز تعیین کنید، برای مثال اگر در مجموعه شما تنها صبحانه و شام سرو می شود می توانید برای هر روز خود دو ساعت کاری 8 الی 12 و 17 الی 24 را تعیین کنید تا فروشگاه به صورت خودکار درساعات 12 الی 17 بسته شود.

در صورتی که تمامی موارد را به درستی انجام داده باشید، پیغام موفقیت آمیز بودن ثبت تغییرات برای شما نمایش داده می شود.

نحوه نمایش

حال می توانید ساعات کاری فروشگاه را به تفکیک ایام هفته در منو دیجیتال خود مشاهده کنید. همچنین وضعیت فروشگاه به صورت خودکار در این ساعات باز و بسته خواهد شد.

نکته: تکمیل این بخش اجباری است و در صورت عدم تکمیل آن، وضعیت فروشگاه بسته خواهد ماند!

چرا با وجود تنظیم ساعت کاری، وضعیت فروشگاه من همچنان بسته است؟

این اتفاق به دو دلیل رخ می دهد:

  • زمان فعلی خارج از ساعت کاری است برای مثال اگر ساعت کاری تعیین شما توسط شما از ساعت 12 الی 24 باشد طبیعتا وضعیت فروشگاه شما در ساعت 11 بسته خواهد بود. شما برای باز کردن رستوران یا کافی شاپ خود در ساعت 11 یا هر ساعت دیگری می بایست ساعت کاری فروشگاه را اصلاح کنید.
  • وضعیت فروشگاه به صورت دستی، غیر فعال می باشد. برای تغییر وضعیت فروشگاه به صورت دستی می توانید از آموزش زیر استفاده کنید.

تغییر وضعیت فروشگاه به صورت دستی

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.