سفارشی سازی رنگ و پوسته فروشگاه

هویت بصری یک کافه یا رستوران، نقشی اساسی در جذب مشتری، ایجاد تمایز با رقبا و به یاد ماندنی شدن برند ایفا می کند. این هویت شامل تمام عناصر بصری مانند لوگو، رنگ ها، منو، طراحی داخلی، ظروف و حتی لباس پرسنل می شود. با استفاده از قابلیت سفارشی سازی رنگ و پوسته فروشگاه می توانید یک منو دیجیتال زیبا مطابق با رنگ و هویت بصری مجموعه خود ایجاد کنید.

برای این کار کافی است از بین گزینه های سمت راست پنل مدیریت منوباز، روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و وارد بخش تنظیمات فروشگاه شوید. سپس در بخش انتهایی صفحه می توانید به تنظیمات “پوسته و رنگ‌های برند شما” دسترسی داشته باشید.

تغییر پوسته فروشگاه

در بخش پوسته می توانید نوع تم سایت خود را به دو صورت روشن (Light mode) و تیره (Dark mode) تعیین کنید.

برای این کار کافی است پوسته مد نظر خود انتخاب کرده و روی دکمه “بروزرسانی پوسته و رنگ های برند” کلیک کنید.

تغییر رنگ منو

این بخش به منظور تغییر رنگ متن و بکگراند دکمه ها ایجاد شده است. به عبارت دیگر با استفاده از این بخش می توانید رنگ دکمه های منو را مطابق با رنگ سازمانی مجموعه خود قرار دهید.

جهت تغییر رنگ می توانید کد رنگی مورد نظر خود را در بخش مربوطه وارد کنید و یا با کلیک بر روی رنگ فعلی، به صورت دستی آن را تغییر دهید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.