تنظیمات کیف پول الکترونیک

با استفاده از قابلیت کیف پول الکترونیک منوباز، مشتریان می توانند حساب خود را شارژ کرده و از موجودی آن برای خرید غذا از رستوران شما استفاده کنند.

علاوه بر این، صاحبان رستوران می توانند از این قابلیت برای موارد زیر استفاده کنند:

شارژ کیف پول مشتریان به عنوان هدیه: این یک راه عالی برای قدردانی از مشتریان وفادار یا جذب مشتریان جدید است.

ایجاد سیستم بازگشت نقدی (Cashback) با استفاده از باشگاه مشتریان: کیف پول مشتریان خود را در ازای خریدهایشان شارژ کنید.

همکاری با شرکت ها برای ارائه تخفیف به کارمندان: برای مثال می توانید در ازای دریافت 20 میلیون تومان از یک شرکت، کیف پول هر یک از 20 کارمند آن شرکت، مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان شارژ کنید. این یک روش پر طرفدار برای جذب مشتریان و عقد قرارداد با شرکت هاست.

مراحل فعال کردن کیف پول الکترونیک منوباز

برای فعال کردن قابلیت کیف پول الکترونیک در سایت خود کافی است از منوی کناری پنل منوباز خود روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و وارد بخش تنظیمات فروشگاه شوید. تنظیمات مربوط به این بخش در پایین صفحه و بعد از “پوسته و رنگ های برند شما” وجود دارد.

نکته: توجه داشته باشید که در صورت فعال بودن درگاه پرداخت آنلاین شما، این بخش به صورت زیر نمایش داده می شود.

درگاه پرداخت: با فعال کردن درگاه آنلاین، مشتریان می توانند به صورت آنلاین کیف پول خود را شارژ و از آن استفاده کنند.

برای استفاده از این بخش می بایست از قبل اقدام به فعال سازی درگاه آنلاین برای سایت خود کنید. برای این کار کافی است از بخش پشتیبانی، درخواست خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که امکان استفاده از قابلیت کیف پول بدون درگاه پرداخت آنلاین نیز امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله افزایش اعتبار به صورت دستی را مطالعه کنید.

مدیریت ضریب شارژ: با استفاده از این بخش، می توانید برای یک نفر یا گروهی از مشتریان خود، ضریب شارژ کیف پول را فعال کنید. به این صورت که اگر مشتری کیف پول الکترونیک خود را شارژ کند، مقدار بیشتری اعتبار خرید از مجموعه شما را دریافت خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر ضریب یک مشتری را بر روی ۲ تنظیم کنید، در صورتی که این مشتری کیف پول خود را ۱۰۰ هزار تومان شارژ کند، ۲۰۰ هزار تومان اعتبار خرید از مجموعه شما را دریافت خواهد کرد. این قابلیت بیشتر به عنوان یک عامل تشوق کننده در باشگاه مشتریان شما و همچنین برای عقد قرارداد با شرکت ها کاربرد دارد.

جهت تخصیص ضریب شارژ به مشتریان خود می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

آموزش تخصیص ضریب شارژ به مشتری

با فعال کردن وضعیت کیف پول آنلاین، مشتریان امکان شارژ کردن کیف پول و پرداخت صورت حساب فیش های خود را از طریق آن پیدا می کنند.

البته توجه داشته باشید که لازمه استفاده از کیف پول برای پرداخت صورت حساب، فعال بودن آن در بخش روش های پرداختی سفارش مورد نظر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با تعیین روش های پرداخت می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

آموزش تعیین روش های پرداختی

همچنین صندوق دار و یا سالن کار نیز می تواند در هنگام ثبت سفارش به صورت دستی، هزینه سفارش را از کیف پول مشتری کم کند.

نکته: توجه داشته باشید که جهت استفاده از کیف پول مشتری هنگام ثبت سفارش دستی از صندوق، می بایست حتما در بخش مشتری، کاربر مورد نظر انتخاب شود تا امکان دسترسی به کیف پول او میسر باشد.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.