تعیین روش های سفارش گیری

مقدمه

همانطور که می‌دانید، نحوه سرویس‌دهی در هر نوع رستوران متفاوت است. به عنوان مثال، در یک کترینگ، تنها امکان سفارش غذای بیرون‌بر وجود دارد، اما در یک رستوران سنتی، می‌توان غذا را در داخل مجموعه سرو کرد. در پلتفرم منوباز، برای هر نوع سرویس‌دهی در رستوران‌ها، راهکاری منحصر به فرد ارائه داده‌ایم تا شما نیازی به نصب هیچ برنامه جانبی نداشته باشید.

بر روی میز

قابلیت “بر روی میز” مناسب فروشگاه‌های غذایی است که امکان سرو غذا در داخل مجموعه را فراهم می‌کنند. بنابراین، توصیه می‌شود کترینگ‌ها و مجموعه‌هایی که این امکان را ندارند، این گزینه را در بخش تنظیمات سفارش غیرفعال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

تحویل حضوری

قابلیت تحویل حضوری به مشتریان این امکان را می دهد تا سفارش خود را به صورت بیرون بر ثبت و دریافت کنند. به عبارت دیگر مشتریان می توانند با استفاده از این گزینه سفارش خود را در ظروف بیرون بر دریافت کرده و تحویل بگیرند.

نکته: توجه داشته باشید که در این نوع سفارش، امکان ارسال با پیک وجود ندارد و در واقع خود مشتری سفارش را تحویل میگیرد. جهت فعال سازی و استفاده از قابلیت ارسال با پیک می توانید از آموزش زیر استفاده کنید.

ارسال با پیک

قابلیت ارسال با پیک به مشتریان این امکان را می دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در مجموعه سفارش خود را ثبت کرده و توسط پیک دریافت کنند. به عبارت دیگر با استفاده از این سرویس مشتریان می توانند از محل کار یا هر جای دیگری سفارش خود را ثبت، پرداخت و دریافت کنند.

بنابراین، توصیه می‌شود مجموعه‌هایی که امکان تحویل سفارش در محل مورد نظر مشتری را ندارد، این گزینه را در بخش تنظیمات سفارش غیرفعال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.