تعیین محدوده ارسال پیک

نحوه عملکرد

یکی دیگر از قابلیت های پلتفرم جامع مدیریت رستوران منوباز، امکان تعیین محدوده سرویس دهی پیک می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید حداکثر مسافت برای ارسال سفارشات مشتری با پیک را تعیین کنید.

توجه داشته باشید که در صورتی که محل مورد نظر مشتری برای تحویل سفارش، خارج از محدوده تعیین شده باشد، پلتفرم منوباز به صورت خودکار اجازه ثبت سفارش را با ذکر دلیل به مشتری نخواهد داد.

نحوه تنظیم

جهت تنظیم حداکثر مسافت ارسال با پیک می توانید از پنل مدیریت خود روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و وارد بخش تنظیمات سفارش شوید. در صفحه نمایش داده شده گزینه ارسال با پیک را انتخاب کنید. با اسکرول به پایین صفحه می توانید به تنظیمات “حداکثر مسافت برای ارسال با پیک” دسترسی پیدا کنید.

در این قسمت می‌توانید، حداکثر مسافت سفارش برای ارسال با پیک را تنظیم کرده و روی گزینه بروزرسانی کلیک کنید.

نکته : توجه داشته باشید که این مسافت به صورت شعاعی عمل نخواهد کرد بلکه پس از تعیین لوکیشن محل دریافت توسط مشتری، سیستم منوباز به صورت خودکار و آنی مسیر بین این لوکیشن و لوکیشن مجموعه شما (تعیین شده در بخش تنظیمات > تنظیمات فروشگاه > جزئیات فروشگاه) را مسیریابی کرده و مسافت این مسیر را به عنوان ملاک قرار خواهد داد.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.