تعیین میزان حداقل مبلغ سفارش برای ارسال با پیک

کاربرد

با استفاده از این قابلیت می توانید تعیین کنید که مشتری برای استفاده از سرویس ارسال با پیک شما حداقل چه میزان مبلغی را باید ثبت سفارش کند. برای مثال در صورتی که حداقل مبلغ مجاز برای سفارش ارسال با پیک را مقدار 100 هزار تومان تعیین کرده باشید، مشتریان امکان خرید یک نوشابه 20 هزار تومانی را به روش ارسال با پیک نخواهند داشت.

تنظیم حداقل مبلغ صورتحساب برای سفارشات دلیوری

برای دسترسی به تنظیمات این بخش می بایست از منو پنل مدیریت منوباز روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و وارد بخش تنظیمات سفارش شوید. در این صفحه روی گزینه ارسال با پیک کلیک کنید و به پایین صفحه اسکرول کنید تا به گزینه ” حداقل مبلغ سفارش” برسید.

در این قسمت حداقل مبلغ سفارش در سرویس ارسال با پیک را تنظیم وارد کرده و سپس روی گزینه بروزرسانی حداقل مبلغ سفارش کلیک کنید.

نکته: به طور معمول پیشنهاد می شود که مقدار حداقل مبلغ سفارش ارسال با پیک را برابر با ارزانترین غذای اصلی خود تنظیم کنید. البته در صورتی که قصد فروش سالاد و یا پیش غذا به صورت ارسال با پیک دارید نیز می توانید میزان حداقل سفارش را برابر با ارزش این آیتم ها تنظیم کنید.

در صورتی که مبلغ سفارش ارسال با پیک مشتری کمتر از مبلغ تعیین شده در این بخش باشد، سیستم به صورت خودکار مانع ثبت سفارش شده و علت را به مشتری نمایش می دهد.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.