تعیین مبلغ ثابت به عنوان هزینه پیک

نحوه عملکرد

با استفاده از این قابلیت می توانید یک مبلغ ثابت را صرف نظر از فاصله محل تحویل سفارش از مجموعه خود به عنوان هزینه پیک در نظر گرفته و به مشتری اعلام کنید.

لازم به ذکر است که مشتری ها تنها در بازه مسافتی تعیین شده در تنظیمات منوباز، امکان استفاده از سرویس ارسال با پیک مجموعه شما را دارند. جهت تغییر حداکثر مسافت برای ارسال با پیک می توانید از آموزش زیر استفاده کنید.

تعیین محدوده ارسال پیک

نحوه تنظیم

برای ایجاد یک مبلغ ثابت به عنوان هزینه پیک کافی است از منوی سمت راست پنل مدیریت خود وارد بخش تنظمات شده و روی گزینه تنظیمات سفارش کلیک کنید. در این صفحه وارد تنظیمات ارسال با پیک شده و به سمت پایین صفحه اسکرول کنید تا تنظیمات مربوط به ” هزینه‌های اضافی” را مشاهده کنید.

در این بخش روی گزینه “ایجاد هزینه اضافی جدید” کلیک کنید.

سپس در کادر نام هزینه عبارت “هزینه پیک” و یا عبارت دلخواه را وارد کنید.

در بخش نوع و مقدار هزینه، گزینه تومان را انتخاب کرده و مبلغ مورد نظر را برای هزینه پیک وارد کنید. سپس روی گزینه بروزرسانی کلیک کنید.

نکته: با استفاده از این قابلیت می توانید چندین هزینه اضافه جداگانه نیز نظیر هزینه بسته بندی، مالیات بر ارزش افزوده و… تعریف کنید. جهت انجام این کار می توانید از آموزش زیر استفاده کنید.

ایجاد هزینه اضافه

در نظر داشته باشید که این هزینه به صورت خودکار به صورتحساب مشتری اضافه و نمایش داده می شود.

همچنین لازم به ذکر است در صورت تمایل می توانید هزینه پیک را بر اساس فاصله محل تحویل از مجموعه خود نیز محاسبه و دریافت کنید. برای این کار می توانید از آموزش محاسبه هزینه پیک بر اساس فاصله محل تحویل استفاده کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.