نمایش متن سفارشی پس از پرداخت

نحوه نمایش

با استفاده از این قابلیت شما می توانید پس از پرداخت سفارش توسط مشتری، متن دلخواه خود را مانند متن تشکر به او نمایش دهید.

نحوه تنظیم

1- برای تنظیم این زمان می بایست از منو پنل منوباز روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و وارد تنظیمات سفارش شوید. در این بخش نوع منویی که قصد دارید متن مورد نظر خود را در آن نمایش دهید، انتخاب کنید.

نکته: توجه داشته باشید که این متن برای هر کدام از انواع سفارش بر روی میز، تحویل حضوری و ارسال با پیک متفاوت بوده و می بایست به صورت جداگانه تنظیم شود.

2-در صفحه فعلی به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه متن نمایشی قبل از تایید سفارش یا متن نمایش بعد از تایید سفارش را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که نوع زمان پرداخت خود سفارش را قبل از تایید سفارش تنظیم کرده باشید این بخش با عنوان متن نمایشی قبل از تایید سفارش نمایش داده خواهد شد و در صورتی که زمان پرداخت را بعد از تایید سفارش تنظیم کرده باشید عنوان این بخش به متن نمایشی بعد از تایید سفارشی تغییر خواهد کرد.

3- حالا کافی است که در کادر توضیحات، متن مورد نظر خود را وارد کرده و روی گزینه بروزرسانی کلیک کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.