فعال کردن پرداخت اعتباری برای یک مشتری

نحوه کارکرد

با استفاده از این قابلیت، می توانید تعیین کنید که کدام یک از مشتریان امکان پرداخت اعتباری برای تسویه صورتحساب های خود را دارند.

نحوه فعال سازی روش پرداخت اعتباری در رستوران (پیش نیاز)

در نظر داشته باشید که لازمه استفاده از این قابلیت، فعال بودن روش پرداختی اعتباری در تنظیمات سفارشات است. برای این کار در وحله اول باید از منوی سمت راست پنل مدیریت خود وارد بخش تنظیمات شده و روی گزینه تنظیمات فروشگاه کلیک کنید.

در صفحه نمایش داده شده به پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه وضعیت پرداخت اعتباری را فعال کرده و روی دکمه بروزرسانی کلی کنید.

سپس از بخش تنظیمات روی گزینه تنظیمات سفارش کلیک کنید و نوع سفارشی که قصد فعال کردن روش پرداخت اعتباری برای آن را دارید انتخاب کنید. به عبارت دیگر می توانید روش پرداخت اعتباری را برای هر یک از انواع سفارش بر روی میز، تحویل حضوری و ارسال با پیک به صورت جداگانه فعال کنید و تعیین کنید که مشتریان مورد نظر تنها امکان پرداخت اعتباری برای چه نوع سفارشاتی را داشته باشند.

در صورتی که قصد ایجاد این محدودیت را برای مشتریان ندارید، می توانید روش پرداخت اعتباری را برای هر 3 نوع سفارش فعال کنید. برای این کار کافی است به پایین صفحه اسکرول کرده و از بخش روش های پرداخت گزینه اعتباری را فعال کرده و روی دکمه بروزرسانی کلیک کنید.

در ادامه می توانید طبق دستورالعمل زیر مجوز پرداخت اعتباری را برای هر یک از مشتریان دلخواه فعال کنید.

فعال سازی پرداخت اعتباری برای یک مشتری

برای این کار کافی است از منو سمت راست پنل منوباز وارد بخش مشتریان شوید.

با استفاده از ابزار جستجو و یا فیلتر های این بخش، مشتری مورد نظر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید و سپس وارد بخش ویرایش اطلاعات مشتری شوید.

با فعال کردن گزینه پرداخت اعتباری در پنجره نمایش داده شده، می توانید امکان خرید اعتباری (نسیه) را برای مشتری مورد نظر فعال کنید.

همچنین می توانید با استفاده از گزینه سقف پرداخت اعتباری، میزان استفاده از این قابلیت را برای مشتریان خود تعیین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید از این لینک استفاده کنید.

در این حالت مشتریان می توانند در هنگام ثبت سفارش خود، از گزینه پرداخت اعتباری نیز استفاده کنند.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.