تخفیف داینامیک

کاربرد

یکی از امکانات پلتفرم مدیریت رستوران منوباز، امکان ایجاد تخفیف به روش های مختلف زیر می باشد:

  • ایجاد تخفیف عمومی بر روی یک آیتم (لینک آموزش)
  • ایجاد کد تخفیف با قابلیت شرط گذاری (لینک آموزش)
  • ایجاد تخفیف داینامیک

با استفاده از قابلیت تخفیف داینامیک شما می توانید به یک سری از مشتریان خاص این اجازه را دهید تا بدون نیاز به استفاده از یک کد تخفیف، آیتم ها را با قیمت پایین تری خریداری کنند. به عبارت دیگر می توانید چندین منو با قیمت های مختلف ایجاد کرده و هر یک را تنها به یک سری از مشتریان دلخواه نمایش دهید.

برای مثال در صورتی که قصد ایجاد تخفیف 20 درصدی برای کارمندان یک شرکت خاص را دارید علاوه بر امکان ایجاد کد تخفیف، می توانید با استفاده از تخفیف داینامیک، تمام یا بخشی از محصولات خود را با قیمت 20 درصد پایین تر تنها به کارکنان آن شرکت نمایش دهید.

ایجاد تخفیف داینامیک

برای این کار کافی است از منوی سمت راست پنل منوباز، وارد بخش تخفیف ها شده و روی گزینه تخفیف داینامیک منو کلیک کنید. سپس با انتخاب تخفیف داینامیک جدید، وارد بخش ایجاد تخفیف شوید.

در پنجره نمایش داده شده می توانید شرایط تخفیف مورد نظر خود را تعیین کنید که در ادامه به معرفی هر یک از این موارد می پردازیم:

وضعیت تخفیف: با روشن یا خاموش کردن تیک این گزینه، می توانید تخفیف مورد نظر فعال و یا غیر فعال کنید.

نام: در این بخش می توانید نام تخفیف مورد نظر را تعیین کنید. در نظر داشته باشید که نام به مشتریان نمایش داده نخواهد شد و صرفا به منظور شناسایی و استفاده در گزارشات توسط مدیر سیستم را دارد.

مقدار تخفیف: در این بخش می توانید میزان تخفیفی که قصد ایجاد آن را دارید را به درصد وارد کنید!

توضیحات: از این گزینه می توانید جهت درج توضیحات دلخواه برای تخفیف مورد نظر استفاده کنید. این توضیحات به مشتریان نمایش داده نمی شود و صرفا برای مدیر و یا کارکنان مجموعه کاربرد دارد.

انتخاب آیتم ها: با استفاده از این گزینه می توانید تعیین کنید که تخفیف مورد نظر بر روی چه آیتم هایی اعمال شود! برای مثال در صورتی که قصد ایجاد تخفیف بر روی نوشیدنی های کنار غذا مثل نوشابه را ندارید می توانید تمامی آیتم ها را به جز نوشابه در این بخش انتخاب کنید.

نوع سفارش: با استفاده از این بخش می توانید نوع سفارشات مورد نظر برای استفاده از این تخفیف را محدود کنید. برای مثال در صورتی که تیک گزینه ارسال با پیک را فعال کنید، این تخفیف فقط در سفارشات دلیوری قابل استفاده خواهد شد.

انتخاب مشتری: در این بخش می توانید کاربرانی که تمایل دارید تا امکان استفاده از این تخفیف را داشته باشند تعیین کنید. در نظر داشته باشید که تنها امکان انتخاب از بین مشتریان فعلی در این بخش ممکن است و در صورتی که قصد ایجاد این تخفیف را برای افرادی که تا کنون به مجموعه شما مراجعه نکردند را دارید، می توانید از آموزش افزودن و ویرایش گروهی مشتریان استفاده کنید.

در پایان با کلیک برا روی گزینه ایجاد می توانید تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید.

در این صورت کاربران پس از ورود به حساب کاربری خود می توانند به صورت خودکار از این تخفیف استفاده کنند.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.