تغییر نام منوها

کاربرد

یکی دیگر از امکانات پلتفرم مدیریت رستوران منوباز، امکان شخصی سازی اسامی منوها است. به عبارت دیگر شما می توانید نام هر یک از 3 منو “بر روی میز“، “تحویل حضوری” و یا “ارسال با پیک” را به اسم دلخواه تغییر دهید.

نحوه تغییر نام

برای اینکار کافی است از منوی سمت راست پنل مدیریت منوباز روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و وارد تنظیمات سفارش شوید. در این بخش روی منویی که قصد تغییر نام آن را دارید کلیک کنید. با اسکرول کردن صفحه به پایین می توانید به تنظیمات مربوط به این بخش دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید که مراحل تغییر نام هر سه نوع منو کاملا یکسان است و فقط می بایست در بخش تنظیمات سفارش بر روی عنوان منویی که قصد تغییر آن را دارید کلیک کنید. در صفحه نمایش داده شده می توانید تنظیمات تغییر نام را در پایین کادر هزینه های اضافی مشاهده کنید.

برای مثال در ادامه ما قصد داریم تا عنوان “ارسال با پیک”را به “دلیوری” تغییر دهیم. برای اینکار از بخش تنظیمات سفارش روی گزینه ارسال با پیک کلیک میکنیم. سپس نام دلخواه خود را در بخش نام ارسال با پیک وارد کرده و روی گزینه بروزرسانی کلیک میکنیم.

نتیجه اعمال تغییرات فوق به شکل زیر نمایش داده خواهد شد.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.