تعیین موجودی محصول

فرآیند ثبت موجودی محصول به دو صورت دستی و خودکار انجام می شود. در صورتی که برای یک محصول، موجودی تعیین کرده باشید، پلتفرم منوباز اجازه دریافت سفارش بیش از تعداد تعیین شده را نخواهد داد و در واقع پس از تمام شدن موجودی یک محصول، به صورت خودکار غیر فعال شده و در منو نمایش داده نمی شود.

تعیین موجودی دستی محصول

در این روش شما می توانید در هر زمانی موجودی یک آیتم را تعیین کنید. توجه داشته باشید که این موجودی به صورت خودکار بروز نشده و برای بروزرسانی آن می بایست مجددا اقدام کنید.

برای اینکار در ابتدا باید از بخش کناری پنل منوباز خود روی گزینه منو کلیک کرده و وارد بخش محصولات شوید.

سپس روی گزینه بیشتر کلیک کرده و بخش موجودی محصولات را باز کنید.

در این صفحه می توانید با استفاده از گزینه موجودی روزانه محصول، موجودی لحظه ای محصول مورد نظر خود را مشاهده و مدیریت کنید.

توجه داشته باشید که در آیتم های چند قیمتی می بایست برای هر آپشن، موجودی جداگانه ای تعریف کنید.

موجودی خودکار محصول

موجودی محصول در این روش، روزانه و به صورت خودکار افزایش می‌یابد. برای مثال اگر در کافه شما روزانه 20 عدد کیک پخته می شود می توانید با استفاده از این گزینه تنظیم کنید که موجودی کیک کافه شما در شروع هر روز کاری 20 عدد افزایش یابد.

به عبارت دیگر در صورتی که در مجموعه شما روز قبل 15 عدد کیک فروش رفته باشد، موجودی آن در شروع روز کاری جدید به 25 عدد خواهد رسید.

همچنین شما می توانید موجودی لحظه ای هر آیتم را در بخش روزانه مشاهده و مدیریت کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.