مدیریت کاربران و ایجاد دسترسی

کاربرد

با استفاده از قابلیت مدیریت کاربران منوباز می توانید تعیین کنید که هر یک از کارکنان شما به کدام بخش های پنل مدیریت مجموعه دسترسی داشته باشد. به عبارت دیگر با استفاده از این بخش می توانید برای هر یک از کارکنان نظیر سالن کار، صندوقدار، پیک، مدیر داخلی و… دسترسی دلخواه تعیین کنید.

نحوه تنظیم

برای اینکار کافی است از منوی سمت راست پنل منوباز وارد بخش مدیریت کارکنان شوید.

در این صفحه می توانید لیست تمامی کاربرانی که به پنل مدیریت شما دسترسی دارند را مشاهده کرده و با کلیک بر روی هر یک از آنان، مشخصات و دسترسی های مربوطه را مدیریت کنید.

برای ایجاد دسترسی جدید کافی است روی گزینه دعوت کاربر جدید کلیک کنید.

در صفحه نمایش داده شده می توانید اطلاعات فردی و سطح دسترسی کاربر مورد نظر را تعیین کنید. برای این کار کافی است پس از تکمیل مشخصات فردی و ثبت شماره تماس کاربر به سمت پایین اسکرول کرده تا به بخش “نقش و دسترسی ها” برسید.

در ادامه به شرح امکانات این بخش می پردازیم.

  • وضعیت کاربر: با ویرایش این بخش می توانید وضعیت حساب کاربری کارمند مورد نظر را فعال و غیر فعال کنید. در نظر داشته باشید که در صورت غیر فعال کردن این بخش، این کارمند امکان ورود به حساب کاربری خود را نخواهد داشت.
  • نقش: در این بخش می توانید از بین 7 نقش پیشنهادی، نوع کارمند مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که دسترسی های هر یک از این نقش ها به تناسب نوع فعالیت کارمند متفاوت است. البته شما می توانید با استفاده از بخش سطح دسترسی، امکانات هر یک از این کارکنان را افزایش دهید.

همچنین در صورتی که قصد ایجاد سطح دسترسی های دلخواه را دارید می توانید از بخش نقش، گزینه کارمند را انتخاب کرده و دسترسی های دلخواه را برای کاربر مورد نظر تعیین کنید.

در پایان کافی است یک عنوان برای کاربر مورد نظر انتخاب و روی گزینه دعوت کاربر جدید کلیک کنید.

در صورتی که تمامی مراحل گفته شده را به درستی انجام داده باشید، یک پیامک مشابه پیامک زیر برای کاربر مورد نظر ارسال خواهد شد.

در این حالت کاربر مورد نظر می توانید از طریق رمز عبور پیامک شده وارد پنل مدیریت به آدرس

https://merchants.menobuzz.com/

شود.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.