افزودن مشتریان به صورت گروهی

کاربرد

با استفاده از این قابلیت می توانید تنها با استفاده از یک فایل اکسل، چندین مشتری جدید را به صورت گروهی و همزمان به باشگاه مشتریان خود اضافه کنید. برای مثال می توانید با دریافت مشخصات کارمندان یکی از شرکت های طرف قرارداد خود می توانید به صورت یکجا حساب های کاربری آنان را ثبت و مدیریت کنید.

نحوه انجام

برای این کار کافی است از پنل مدیریت منوباز وارد بخش مشتریان شده و روی گزینه بیشتر کلیک کنید. سپس بر روی دکمه بارگزاری / خروجی مشتریان کلیک کنید.

در ابتدا با استفاده از گزینه دانلود فایل نمونه excel، فایل مربوطه جهت ویرایش و یا افزودن مشتریان را دانلود کنید. سپس فایل اکسل را باز کرده و در صورت نیاز بر روی گزینه enable editing تا امکان ویرایش فایل را داشته باشید.

نکته: برای استفاده از این فایل می بایست نرم افزار اکسل را بر روی سیستم خود نصب کرده باشید. جهت دانلود این نرم افزار می توانید لینک زیر استفاده کنید.

https://soft98.ir/tags/microsoft+office+excel/

توجه داشته باشید که ردیف 2 و 3 موجود در این فایل به عنوان نمونه بوده و می بایست با اطلاعات مشتریان شما جایگزین شوند.

حال کافی است اطلاعات مشتریان مورد نظر خود را وارد کنید و با استفاده از کلید های ترکیبی CTRL + S تغییرات اعمال شده را در این فایل ذخیره کنید.

نکته: تنها وارد کردن ستون شماره موبایل اجباری است و مابقی موارد بسته به اطلاعات در دسترس و نیاز شما به صورت دلخواه قابل تکمیل است.

سپس بر روی گزینه انتخاب فایل کلیک کرده و فایل اکسل مورد نظر را انتخاب کنید. سپس روی گزینه بارگذاری فایل کلیک کنید تا فرآیند ورود اطلاعات آغاز شود.

در صورتی که تمامی موارد را به درستی انجام داده باشید، با پیغام زیر مواجه خواهید شد که نشانگر ثبت موفقیت آمیز اطلاعات است.

همچنین می توانید از طریق بخش مشتریان به اطلاعات موارد ثبت شده نیز دسترسی داشته باشید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که همچنان در این خصوص سوال یا ابهامی دارید می توانید از بخش نظرات، سوال خود را مطرح کنید.

در این آموزش می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.