11 سایت برای ساخت منو دیجیتال رایگان + ثبت نام فوری [آپدیت 1403]

منو دیجیتال رایگان

مقدمه:

بدون شک منو یا به عبارت دیگر نحوه معرفی آیتم های قابل ارائه در آن فروشگاه غذایی یکی از تاثیر گذارترین عوامل در تصمیم گیری و فروش یک رستوران، کافی شاپ و... است. با توجه به گسترش و استفاده همه گیر رستوران ها و کافه ها از منو دیجیتال، قصد داریم در این مقاله به معرفی 11 سایت ایرانی و غیر ایرانی بپردازیم که از آن ها می توانید به عنوان یک ابزار کارآمد برای ساخت منو دیجیتال رایگان استفاده کنید.

در این نوشته شما میخوانید:

دریافت آنی منو دیجیتال

آیا به دنبال یک ساخت منو انلاین رایگان هستید؟ باید بدانید که منوهای دیجیتال رایگان معمولاً از نظر قدرت و امکانات قابل مقایسه با نسخه‌های حرفه‌ای نیستند. برای دریافت این منوها باید فرم‌های طولانی پر کنید و مدت زمان زیادی را برای دریافت آنها منتظر بمانید. علاوه بر این این نوع منوها ممکن است به دلیل رایگان بودن از کیفیت کافی برخوردار نبوده و حتی موجب بروز اشتباه شود!

اما اگر می‌خواهید همین حالا یک منوی دیجیتال حرفه‌ای و با امکانات کامل داشته باشید، ما پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم! با پرداخت تنها 80 هزار تومان ماهانه، می‌توانید همین الان و به صورت خودکار منو دیجیتال اختصاصی مجموعه خود را دریافت و استفاده کنید.

برای اینکار تنها کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید!

توجه کنید که بلافاصله بعد از ثبت نام در بخش فوق به صورت خودکار و آنی منو دیجیتال شما راه اندازی خواهد شد. در ادامه با ویژگی های اصلی منو دیجیتال منوباز و همچنین منابعی که اقدام به ارائه منو دیجیتال رایگان می کنند آشنا شوید.

لوگو نرم افزار رستورانی منوباز

با استفاده از پلتفرم مدیریت و نرم افزار رستوران منوباز، تمامی کسب و کارها از جمله رستوران، کافه، فست فود، هتل، کترینگ، فودکورت و… می توانند به صورت خودکار و کاملا آنی، یک منو دیجیتال حرفه ای با لینک و لوگوی اختصاصی خود ایجاد کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند. این منوی دیجیتال نیازی به نصب هیچ اپلیکیشنی ندارد و مشتریان شما می توانند تنها از طریق اسکن qr کد یا لینک اختصاصی شما به صورت آنلاین و از هر جایی به منو دیجیتال رستوران یا کافه مورد نظر دسترسی داشته باشند.

برخی از امکانات منو دیجیتال رایگان منوباز

یکی از دیگر ویژگی های قابل توجه منو دیجیتال منوباز، قابلیت ایجاد منو مجزا برای انواع سفارشات کافه یا رستوران شماست. به عبارت دیگر شما می توانید با استفاده از این منو، برای هر یک از سفارش های تحویل در محل (دلیوری)، بیرون بر و یا داخل سالن، یک منوی جداگانه با مشخصات، قیمت و عکس های مخصوص خود تعریف کرده و در اختیار مشتریان قرار دهید.

برخی از امکانات منو دیجیتال منوباز

همچنین با استفاده از منوی دیجیتال منوباز، می توانید به سادگی و بدون نیاز به هیچ هزینه ای، برای هر روز و یا وعده، منوی مخصوص به خود را طراحی کنید. برای مثال، می‌توانید تعیین کنید که منوی ناهار روز سه شنبه شامل چه غذاهایی باشد تا مشتریان از ساعت 12 الی 16 این روز، تنها امکان سفارش آن غذاها را داشته باشند.

منو دیجیتال منوباز به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای، برند خود را در گوگل ثبت کنید. این کار می‌توانید تاثیر بسزایی در جذب مشتریان جدید برای مجموع شما داشته باشد و شما را از رقبای خود متمایز خواهد کرد.

دسترسی آنلاین و سئو

یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده منو دیجیتال منوباز، قابلیت دسترسی آنلاین و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو است. به عبارت دیگر مشتریان شما علاوه بر اسکن qr کد شما می توانند با استفاده از آدرس اختصاصی و یا سرچ برند شما در گوگل به منو شما دسترسی داشته و از آن استفاده کنند.

در ادامه می توانید دو نمونه از منوهای دیجیتال منوباز را مشاهده کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی این دو عکس به صورت زنده و از طیق گوگل به این دو منو دسترسی پیدا کنید.

ساخت منو انلاین رایگان برای سئو رستوران
منو دیجیتال کافه کناری
منو دیجیتال کافه بامانا
منو دیجیتال کافه بامانا

برخی دیگر از ویژگی های منوی دیجیتال منوباز

  • امکان دسترسی به صورت آنلاین و 24 ساعته
  • ایجاد منو دیجیتال مجزا برای سفارشات بر روی میز، بیرون بر و تحویل در محل (دلیوری)
  • ایجاد منو مجزا بر اساس ایام هفته
    امکان ایجاد بی نهایت دسته بندی و غذا در هر منو
  • قابلیت درج عکس، قیمت و توضیحات مربوط به هر غذا
  • امکان ایجاد غذای سفارشی توسط مشتری
  • امکان ایجاد منو دیجیتال با لینک و لوگوی اختصاصی مجموعه شما
  • امکان بروزرسانی منو به صورت فوری و آنلاین
  • امکان ایجاد بی نهایت qr کد
  • قابلیت ذخیره اطلاعات مشتریان مثل شماره با ثبت اولین سفارش
    سیستم پیجر
  • بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تلفن گویا به شماره 02191692046 تماس گرفته و یا از دکمه زیر اقدام به ثبت نام و دریافت آنی منوی دیجیتال منوباز کنید.

3 وبسایت ایرانی برای ساخت منو دیجیتال رایگان

در ادامه به معرفی 4 سایت طراحی منو دیجیتال ایرانی برای رستوران ها و کافی شاپ های میپردازیم که مناسب استفاده برای کسب و کار های ایرانی بوده و از زبان فارسی و واحدهای پولی “ریال” و “تومان” به صورت 100 درصدی پشتیبانی می کنند.

دینو
دِنیو (denu.app)، یک پلتفرم آنلاین است که به رستوران‌ها امکان می‌دهد تا منوهای دیجیتال خود را به صورت رایگان ایجاد و مدیریت کنند. این سرویس با هدف ساده‌سازی فرآیند سفارش‌گیری و ارائه تجربه‌ای مدرن‌تر به مشتریان، طراحی شده است. دِنیو از طریق وب‌سایت خود به کاربران اجازه می‌دهد تا با چند کلیک ساده، منوی دیجیتالی خود را بسازند و آن را با مشتریان به اشتراک بگذارند. اگرچه این سرویس ممکن است برای همه رستوران‌ها مناسب نباشد، اما برای کسب‌وکارهایی که به دنبال راه‌حلی اقتصادی برای دیجیتالی کردن منوهای خود هستند، گزینه‌ای قابل توجه است.

فودکافه

لوگو فودکافه
یکی دیگر از سایت هایی که می توان برای دریافت منو دیجیتال رایگان از آن استفاده کرد، سایت فودکافه (foodcafe.ir) است که امکانات جالبی را برای رستوران ها و کافی شاپ ها فراهم می‌کند. با فودکافه، مشتریان شما می‌توانند به راحتی سفارش خود را از طریق موبایل ثبت کرده و از خدمات شما استفاده کنند. شما می‌توانید برای استفاده از این پلتفرم به سایت فودکافه مراجعه کرده و از بخش ثبت نام به سادگی اقدام به ساخت منو دیجیتال رایگان برای مجموعه خود کنید. در نظر داشته باشید که تنها منو دیداری فودکافه به صورت رایگان قابل دسترسی خواهد بود و برای استفاده امکاناتی نظیر چاپ فاکتور و دیگر امکانات شما موظف به پرداخت هزینه ای تا 5 میلیون و بالاتر خواهید بود!
اسنپ فود
تمامی فروشگاه های غذایی مانند رستوران، فست فود و غیره می توانند با استفاده از سرویس فارسی اسنپ فود، منوی دیجیتال خود را ایجاد کرده و در اپلیکیشن این سرویس منتشر کنند. هر چند که استفاده از خدمات این سرویس، هزینه اولیه زیادی ندارد اما رستوران داران باید توجه داشته باشند که برای استفاده از اپلیکیشن اسنپ فود می بایست 14 درصد از حجم فروش آنلاین خود را به این شرکت پرداخت کنند. همچنین هزینه های پرداخت شده مشتریان در این اپلیکیشن با تاخیر حدودا 20 روزه به حساب صاحبین کسب و کار ها واریز خواهد شد.
همچنین باید توجه داشته باشید که منو دیجیتال ایجاد شده توسط پلتفرم اسنپ فود تنها برای سفارشات دلیوری قابل استفاده است و مراجعین حضوری امکان مشاهده آن را ندارند.

آموزش ساخت منو انلاین رایگان توسط 7 سایت خارجی به راحتی آب خوردن!

در این بخش از مقاله قصد معرفی چند سایت خارجی را داریم که امکانات قابل توجهی برای ساخت منو آنلاین حرفه ای به صاحبین رستوران ها و کافی شاپ ها ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برخی از این وبسایت ها (که در ادامه اشاره می شود) قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را نیز دارند!

لوگو سایت فاین داین منو
FineDineMenu نیز یک سرویس ارائه منو دیجیتال رایگان است که به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها این امکان را می‌دهد تا منوی خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهند. از مزایای این سرویس می توان به طراحی زیبا و کاربرپسند و قابلیت جستجو در منو را اشاره کرد. اما باید توجه داشت که پنل مدیریت این سرویس به صورت انگلیسی و فرانسوی در دسترس است و استفاده از برخی قابلیت‌ها مانند ایجاد تعداد دلخواه QR کد، تنها در نسخه پولی این سرویس، امکان پذیر است.
لوگو سایت یام
یکی دیگر از وب سایت هایی که می توانید از آن برای ایجاد و دریافت منو دیجیتال رایگان استفاده کنید، سرویس yumm.menu است. با استفاده از این سرویس تمامی کسب و کار ها می توانند یک منو دیجیتال رایگان با قابلیت شخصی سازی منو و ایجاد منوی چند زبانه مثل زبان فارسی، ایجاد کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند. البته باید توجه داشته باشید که امکان استفاده از خدمات این وب سایت به صورت رایگان تنها به مدت 7 روز وجود دارد و پس از این تاریخ به ازای هر ماه استفاده از این سرویس باید مبلغ یک الی 9 میلیون تومان پرداخت کنید.
منوساز رایگان اولا کلیک
Olaclick یک پلتفرم ارائه منو آنلاین رایگان برای رستوران‌ها است که شما می‌توانید بدون هیچ کمیسیونی سفارشات رستوران و کافی شاپ خود را دریافت و مدیریت کنید. بیش از 40000 رستوران از منوی دیجیتال رایگان این سایت استفاده می‌کنند و Google و Facebook از آنها حمایت می­کنند. این سرویس امکانات فراوانی ارائه می‌دهد، از جمله پرداخت آنلاین، چت بات،مدیریت سفارشات، و مدیریت موجودی کالاها و… این سایت به مشتریان اجازه می‌دهد که بدون واسطه سفارش دهند و به رستوران‌ها کمک می­کند تا سود خود را به حداکثر برسانند. همچنین لازم به ذکر است این سرویس به خوبی از زبان فارسی و ریال پشتیبانی می کند.
منو دیجیتال رایگان اردر آپ

Orderup یک وب سایت قدرتمند برای ایجاد منوهای دیجیتال جذاب و رایگان برای کسب و کارهای مواد غذایی در سراسر جهان است. با Orderup، امکان دارید منوی دیجیتال خود را به سادگی و بدون هیچ زحمتی طراحی کرده و به صورت آنلاین در عرض چند دقیقه منتشر کنید. شما می‌توانید موارد، قیمت‌ها و جزئیات دیگر را به سرعت  بروز کنید و با انتشار منوی خود به راحتی در هر جایی قابل دسترسی قرار دهید. این وب سایت رایگان بودن خود و عدم نیاز به اطلاعات کارت اعتباری خود را به عنوان یکی از ویژگی‌های برجسته‌اش دانسته و به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری را به راحتی جذب کنید و برند خود را با نمایش دیجیتال به مشتریانتان نشان دهید.

از نقاط ضعف این پلتفرم می توان به عدم پشتیبانی کامل از زبان فارسی اشاره کرد.

لوگو سایت المنو
almenu یک پلتفرم منوی دیجیتال آنلاین است که شما می توانید منوی خود را در عرض 5 دقیقه به یک منوی دیجیتال جذاب و کاربرپسند تبدیل کنید، این وب سایت قابلیت استفاده از کدهای QR برای دسترسی مشتریان به منوی شما را فراهم می­کند. این ابزار به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به نصب برنامه، منوی خود را به راحتی از هر دستگاهی مدیریت کنید و به مشتریان خود ارائه دهید. نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که almenu به مدت 30 روز، به صورت آزمایشی پنل های حرفه ای رایگان را در اختیار شما قرار می­دهد، در صورتی که نیاز به استفاده بیشتر داشته باشید، هزینه های مربوطه را باید پرداخت کنید.
سایر ویژگی های almenu شامل:
  • ویرایش ساده و سفارشی منو با تغییرات فونت، رنگ و افزودن لوگو رستوران
  • سیستم سفارش برای اضافه کردن زمان های کاری و گزینه های سفارش دلخواه
  • دسترسی آسان به کد QR برای مشاهده منوی دیجیتال
  • پشتیبانی کامل از واحد پولی ایران “ریال
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • امکان ایمپورت منو
  • امکان ایجاد منو آنلاین و منو pdf
لوگو سایت لگی منو
منوی دیجیتال leggimenu.it برای ارائه به رستوران ها، بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها و دیگر کسب و کارهای غذایی است. این ابزار به شما کمک می کند تا منوی کد QR خود را به راحتی ایجاد کرده و به مشتریان خود ارائه دهید. از ویژگی های ساخت منو آنلاین رایگان leggimenu.it می توان به سادگی در استفاده، فعال سازی سریع و رایگان، قابلیت مدیریت و تغییرات به روز، و امکان انتخاب تصاویر و اختصاصی سازی منو اشاره کرد. برای استفاده از منوی دیجیتال این سایت کافی است بعد از ثبت نام با استفاده از گزینه fill out your menu به آسانی و بدون نیاز به نصب برنامه ای با چند کلیک منو دیجیتالی خود را آماده کنید. از نکات قابل توجه این سرویس می توان به امکان ایجاد منو آنلاین، منو pdf، منو عکس و عدم پشتیبانی از واحد “ریال” اشاره کرد.
لوگو سایت فودبیت

فودبیت (foodbit.io) یک راه‌حل نوآورانه و رایگان در حوزه منوهای دیجیتالی رستوران‌ها ارائه می‌دهد که با استفاده از هوش مصنوعی، تجربه‌ای شخصی‌سازی شده برای سفارش‌دهی را به مشتریان عرضه می‌کند. این پلتفرم، که در ریاض، عربستان سعودی مستقر است، به رستوران‌ها کمک می‌کند تا با شناسایی مشتریان و افزایش فروش، به بهبود عملکرد خود بپردازند. فودبیت با ارائه یک منوی دیجیتالی هوشمند، امکان مدیریت بازخوردها و دید کامل ۳۶۰ درجه‌ای از رفتار مشتریان را فراهم می‌آورد. این سرویس می‌تواند برای رستوران‌هایی که به دنبال افزایش اندازه سفارشات و وفاداری برند هستند، مفید باشد.

سوالات متداول

از چه منابعی می توانیم منو دیجیتال رایگان دریافت کنیم؟

برای دریافت منوی دیجیتال رایگان می توانید از 4 وب سایت زیر استفاده کنید.

پلتفرم های ایرانی:

www.menobuzz.com

www.snappfood.ir

www.foodcafe.ir

www.denu.app

پلتفرم های خارجی:

www.finedinemenu.com

www.yumm.menu

www.olaclick.com

www.orderup.ai

www.almenu.io

www.leggimenu.it

www.foodbit.io

بله استفاده از منو دیجیتال منوباز به صورت به صورت دائمی رایگان می باشد و می توانید بدون هیچ هزینه ای آن را ایجاد و استفاده کنید.

برای دریافت این منو می توانید با تلفن گویا 02191692046 تماس بگیرید و یا به سایت منوباز مراجعه کنید.

فناوری منوی دیجیتال به عنوان یک راه حل بسیار محبوب برای فروشگاه های غذایی در دوران کرونا و بعد از آن، در سراسر جهان در حال گسترش است، به طوری که امروزه بسیاری از رستوران‌ها، کافی شاپ ها، هتل ها، کترینگ ها و حتی بیمارستان ها از آن برای ارائه خدمات و تجربه کاربری بهتر برای مشتریان خود استفاده می‌کنند.

با استفاده از منو دیجیتال، رستوران‌ها می‌توانند زمان و هزینه‌های مربوط به چاپ منو را صرفه‌جویی کرده و تغییرات مورد نظر خود را در هر لحظه از شبانه روز و بدون هیچ هزینه ای در منو اعمال کنند. همچنین، استفاده از منو دیجیتال می‌تواند در بهبود سرعت و کیفیت سرویس دهی به مشتریان کمک کند و با افزایش رضایت مشتریان موجب افزایش فروش رستوران شود.

در صورتی که نسبت به مزایای استفاده از منوی دیجیتال در کسب و کار خود اطمینان ندارید و یا قصد پرداخت هزینه زیادی برای این موضوع ندارید، می توانید با استفاده از 11 وب سایت معرفی شده در این مقاله بدون هیچ هزینه‌ای، به طور سریع و آسان یک منو دیجیتال رایگان برای کسب و کار خود ایجاد کرده و از مزایای بی‌نظیری که این راهکار برای رشد و توسعه‌ی کسب و کارتان دارد، بهره‌مند شوید.

در این نوشته شما میخوانید:

18 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، از پلتفرم منوباز و اسنپ فود می تونید برای ساخت منو انلاین رایگان استفاده کنید. فقط همونطور که داخل متن هم قید شده باید توجه داشته باشید که سرویس اسنپ فود مزیتی که داره اینه که می تونید از پیک های خودشون هم برای ارسال سفارشات استفاده کنید اما باید بدونید که این اپلیکیشن فقط برای مشتریان خارج از مجموعه شما کاربرد داره و امکان ایجاد منو برای سفارش های داخلی رو نداره! همچنین این سرویس حدود 14 درصد از حجم فروش های انجام شده در این اپلیکیشن رو از حجم پرداختی های شما به نفع خودش کسر می کنه و مابقی مبلغ هم تو دوره های 20 روزه براتون واریز میکنه!
      سرویس منوباز هم یه راهکار دیگه برای ساخت منو دیجیتال رایگان هستش، با این سرویس می تونید بدون هیچ هزینه ای برای هر سه حالت سفارش بر روی میز (سفارشات داخلی)، سفارشات بیرون بر (مشتریانی که به صورت حضوری میان و ازتون سفارش رو میگیرن و میبرن) و سفارشات دلیوری (تحویل در محل) رو راه اندازی کنید. البته این سرویس پیک موتوری در اختیارتون قرار نمیده اما یک پنل مخصوص برای مدیریت پیک ها در اختیارتون میزاره که با استفاده از این سرویس می تونید پیک های خودتونو مدیریت کنید و سفارشاتتونو به صورت اتوماتیک، بهشون محول و پیگیری کنید.

  1. سلام و خیلی ممنونم از سایتتون
    من الان از منو دیجیتال رایگان منوباز دارم استفاده می کنم و خداروشکر ازش خیلی راضیم مخصوصا اینکه یه سایت رایگان برای رستورانم ایجاد کردید.
    اما یه موضوعی که هست الان من دنبال اینم که یه نرم افزار حسابداری برای رستورانم بگیرم، میخواستم بدونم شما خودتون چه نرم افزاری رو پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام حمید جان، خوشحالیم که تونستیم بهت کمک کنیم.
      باید بهت بگم که همین سرویس منوباز که داری ازش استفاده میکنی، در اصل یه سیستم کامل برای مدیریت، انبارداری، باشگاه مشتریان و حسابداریه! حتی میتونی به کمک منوباز یه سیستم ثبت سفارش و پرداخت آنلاین داخل رستورانت راه اندازی کنی!
      اما برای اینکه بتونی بهترین نرم افزار حسابداری رو برای رستورانت انتخاب کنی باید به ویژگی های کسب و کارت و نیاز هایی که داری هم توجه کنی، بهت پیشنهاد میکنم مقاله نرم افزار حسابداری رستوران رو حتما مطالعه کنی، داخلش اومدیم برنامه های حسابداری رستوران و کافی شاپ برتر و محبوب رو کامل معرفی و مقایسه کردیم، چه از نظر ویژگی های مختلف و چه از نظر قیمت!
      امیدوارم که موفق باشی

      1. آقا واقعا ممنونم ازت
        خیلی عالی بود، فقط تو اون مقاله نوشته بودید که کار با نرم افزار حسابداری منوباز سادست و نیازی به دانش تخصصی نداره…
        و خب من حقیقتش چون تازه میخوام کافی شاپمو باز کنم، یه مقدار دچار مشکل شدم که حسابدار آشنا به این حوزه پیدا کنم
        نمیدونم پرسیدن این سوال از شما درسته یا نه ولی میتونید راهنماییم کنید که چی کار کنم؟

        1. سلام مجدد حمید جان
          خواهش میکنم، باعث افتخاره که بتونیم بهتون کمک کنیم.
          در خصوص حسابدار یا صندوق دار، بهتره که یک نفر مورد اعتماد و آشنا به این حوزه رو استخدام کنی که میتونی از سایت های استخدام و کاریابی استفاده کنی، اما برای اینکه تا زمانی که استخدام کنی دچار مشکل نشی و با فرآیند حسابداری و صندوق داری تو رستوران و کافی شاپ آشنا بشی، پیشنهاد میکنم مقاله حسابداری رستوران رو مطالعه کنی.

    1. سلام رضا عزیز،
      باید بدونی که منوی دیجیتال به صورت کلی به منویی گفته میشه که روی یک آدرس اینترنتی ایجاد میشه و خب کاربر که اینجا میشه همون مشتری های رستوران یا کافه شما، می تونن با دسترسی به اون آدرس از منوی دیجیتال شما استفاده کنن! حالا برای دسترسی به اون آدرس منو دیجیتال یا باید URL مربوطه رو در مرورگر موبایل یا کامپیوترتون بزنید یا اینکه یک کیو آر کد که به اون آدرس اشاره می کنه رو اسکن کنید! پس در اصل منو QR کد همون منوی دیجیتالیه که یک qr کد براش تعریف شده و فرق خاصی ندارن! حالا بعضی از منوساز های آنلاین قابلیت ایجاد Qr کد رو به صورت خودکار دارن مثل سیستم جامع مدیریت منوباز، بعضی هم ندارن. اگه از سیستمی استفاده میکنی که این قابلیت رو نداره می تونی تو گوگل سرچ کنی “ساخت qr کد” و از کلی سایت رایگان مثل سایت https://www.qrcode-monkey.com/ استفاده کنی. فقط کافه آدرس منوی دیجیتالتو بهشون بدی تا برای qr کدش رو بسازن!
      امیدوارم که این توضیحات بتونه مشکلتو حل کنه.

  2. نرم افزار یا اپلیکیشنی برای درست کردن منو دیجیتال از گوشی وجود داره؟ اگه اره ممنون میشم لینکشو برام بفرستید…

    1. سلام حمیدرضا جان
      صد در صد نرم افزارهایی مثل Digital Restaurant Menu یا اپلیکیشن Yumm (که شرکت سازندشو توی همین مقاله هم معرفی کردیم) برای سیستم عامل ios وجود داره اما باید بدونی که تو میتونی به جای دانلود نرم افزار منو دیجیتال برای گوشی یا کامپیوترت، از پلتفرم های ابری استفاده کنی که اصلا نیازی به نصب هیچ برنامه ای ندارن! در واقع این پلتفرم ها می تونن روی هر سیستمی و از هر جایی قابل دسترسی داشته باشن! از طرفی باید به این نکته هم توجه کنی که اکثر این نرم افزار های منو دیجیتال، مشتری های شمارو مجبور به دانلود و نصب نرم افزار خودشون میکنن که خب این خیلی چیز خوبی نیست چون مشتری فقط غذاشو میخواد و دوست نداره که برای نصب یک نرم افزار دیگه هم معطل شه که باز با استفاده از پلتفرم های ابری مدیریت رستوران مثل منوباز میتونی این مشکل رو حل کنی

  3. سلام
    من دنبال یه سیستمی هستم که فقط جنبه تزئینی نداشته باشه! یعنی فقط این نباشه که مشتری بیاد و منو رو ببینه و دوباره برای سفارش مجبور باشه گارسون رو صدا کنه! میخوام طوری باشه که هم منو رو ببینه و هم از طریق منو دیجیتال، سفارش خودشو ثبت کنه. کدوم یک از این برنامه ها این قابلیت رو داره؟

    1. سلام هادی عزیز،
      در مورد کاربرد منو دیجیتال باید بگم که یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که یک منو دیجیتال استاندارد باید داشته باشه همین قابلیت اتصال به سیستم های سفارش گیری از مشتریان هستش. برای این کار می تونی از چند تا پلتفرم مثل پلتفرم یکپارچه مدیریت و حسابداری رستوران منوباز استفاده کنی که قابلیت هایی مثل منو دیجیتال، سیستم سفارش گیری غذا، حسابداری رستوران، باشگاه مشتریان و کلی امکان دیگه داره که اگه تمایل داری تمامی امکانات منوباز رو مشاهده کنی میتونی از لینک زیر استفاده کنی.
      https://www.menobuzz.com/prices
      همچنین اگه دوست داشته باشی میتونی با استفاده از لینک زیر، به صورت کاملا رایگان و آنی (خودکار) یک دموی رایگان هفت روزه از سیستم منوباز رو دریافت کنی تا از انتخابش مطمئن شی
      https://merchants.menobuzz.com/signUp
      اما اگه بازم دوست داشتی که در مورد کلا سیستم های سفارش گیری بیشتر اطلاعات کسب کنی و با انواع مختلفش آشنا بشی، پیشنهاد میکنم حتما پست سیستم ثبت سفارش غذا رو مطالعه کنی.

  4. سلام
    هزینه‌ای که برای نسخه منوباز پرداخت می‌کنم چه امکانات بیشتری نسبت به منو دیجیتال رایگان بهم میده؟

    1. سلام دوست عزیز
      والا تفاوت هاشون که خیلی بیشتر از چیزیه که بشه اینجا بیان کرد اما در ادامه یک سری موارد رو با هم مقایسه میکنم
      طراحی و رابط کاربری:
      طراحی و رابط کاربری منوباز متناسب با استانداردها و نیازهای رستوران یا کافی شاپ انجام شده تا در عین زیبایی، ساده هم باشه، برای مثال شما می تونید دو تا منوی دیجیتال زیر رو مشاهده و با هم مقایسه کنید.
      منو دیجیتال کافه رستوران کناری (با هزینه 80 هزار تومن از منوباز): https://cafekenari.com/
      منو دیجیتال رایگان کافه Dream از دینو: https://denu.app/store?shortId=P_ku54f
      علاوه بر این تو منو دیجیتال منوباز شما می تونید به راحتی رنگ دکمه ها، نوشته ها، اسم منو ها، تم منو دیجتال و… رو مطابق با سلیقه و یا رنگ سازمانی خودتون تغییر بدید و اونطوری که میخواید منوتونو بسازید.
      امکانات:
      از ظاهر که بگذریم همونطور که باز از نمونه های گفته شده مشخصه تو منوباز شما می تونید چند تا منوی جداگانه برای سرویس داخلی، بیرون بر و دلیوری ایجاد کنید و نمایش بدید. حتی اگه دوست داشتید می تونید هر کدوم از این منو ها رو غیر فعال کنید مثل کافه کناری که منو دلیوری رو به خاطر اینکه پیک ندارن غیر فعال کردن ولی مثلا کافه موچی فعال کرده (https://mochicafe.menobuzz.com/)
      همچنین تو صفحه اول منو دیجیتال منوباز میتونید بیای و ساعت کاری تونو به تفکیک ایام هفته وارد کنید و اینطوری وضعیت رستوران به صورت خودکار در این صفحه تغییر میکنه (بسته یا باز بودن رستوران رو نمایش میده)
      میتونید آدرس یا لوکیشن مجموعتون رو وری نقشه نمایش بدید و یا لینک شبکه های اجتماعی، دکمه تماس تلفنی و هر لینک دلخواه دیگه رو نمایش بدید.
      می تونید ایتم های چند قیمیتی ایجاد کنید که خب البته این گزینه تو منو دیجیتال رایگانی مثل دینو هم هست اما تو منوباز می تونید رو هر آیتم به صورت جداگانه تخفیف هم بزارید.
      همچنین می تونید برای یک دسته بندی داخل منو زمانبندی ایجاد کنید. برای مثال میتونید تنظیم کنید که منو صبحانه هر روز ساعت 8 نمایش داده بشه و ساعت 12 مخفی بشه
      میتونید هر تعداد سالن یا میز میخواید داخل منو دیجیتال منوباز تعریف کنید و یا برای هر آیتم چند تا عکس بزارید.
      میتونید Qr کد مربوط به منو دیجیتالتونو چاپ کنید و روی میز یا کارت ویزیتتون چاپ کنید.
      موضوع دیگه ای که هستش منو دیجیتال شما کاملا اختصاصی برای شماست و قرار نیست هیچ تبلیغاتی از کسب و کارهای دیگه در منو شما نمایش داده بشه این درحالیه که بعضی از منوهای دیجیتال رایگان ممکنه حتی تبلیغات سایر رستوران ها رو در منو شما نمایش بدن!
      با استفاده از پنل آنلاین منوباز هم میتونید از هر جایی با گوشی یا کامپیوترتون به تنظیمات منو دسترسی داشته باشید و در لحظه اونو آپدیت کنید.
      از ویژگی های خفن دیگه ای هم که بخوام بهتون بگم اینه که بعد از یه مدت کوتاه سایت شما داخل گوگل ثبت میشه و مشتری هاتون می تونن با سرچ اسم برند شما به سایت و منو دیجیتال شما دسترسی داشته باشن برای مثال میتونید “کافه کناری” رو تو گوگل سرچ کنید تا خودتون متوجه شید.

      به عنوان نکته آخر باید بهتون بگم که کار با منوباز خیلی راحته و اصلا نیازی به هیچ دانش تخصصی ای نداره اما با این وجود هم می تونید از آموزش های رایگان منوباز استفاده کنید و اینکه هر جا سوالی داشتید در هر ساعتی از شبانه روز از پشتیبانی بپرسید.
      برای اطلاعات بیشتر هم میتونی از لینک زیر استفاده کنی.
      https://www.menobuzz.com/prices

    1. سلام علی جان
      باید بدونی که روند دریافت منو دیجیتال رایگان اینطوریه که حتما باید یک فرمی رو پر کنی و درخواستتو ثبت کنی و بعدش منتظر بمونی تا کارشناسای اون سایت باهات تماس بگیرن و مشخصات تکمیلی رو ازت دریافت کنن و بعدش برات فرآیند ساخت منو دیجیتال رایگان رو شروع کنن، معمولا این فرآیند ممکنه بین 4 تا 9 روز کاری زمان ببره!
      اما می تونی با استفاده از پلتفرم منوباز همین الان از طریق لینک زیر شروع به ثبت نام کنی تا تنها با 80 هزار تومن یک منو دیجیتال کاملا حرفه ای با تمام امکاناتی که گفته شده رو به صورت کاملا آنی و خودکار با آدرس اختصاصی خودت دریافت کنی.
      https://merchants.menobuzz.com/signUp

  5. سلام من شنیدم که با منو دیجیتال میشه رو سئو کار کرد و مشتری های بیشتری داشت! میشه یه مقدار در این مورد بهم توضیح بدید که باید چی کار کنم؟

    1. سلام امیرحسین جان
      باید بهت بگم که تقریبا درست شنیدی. علت اینکه گفتم تقریبا اینه که خب اگه بخوام خیلی ساده و ابتدایی بگم، سئو (SEO) به بهینه سازی یک صفحه یا سایت برای رتبه گرفتن در گوگل یا موتورهای جستجوی دیگه میگن. طبیعتا وقتی سایت رستوران شما بتونه رتبه خوبی در کلمات کلیدی مناسب در گوگل بگیره، باعث افزایش مشتری های شما میشه. معمولا این رشد هم چیزی در حدود 300 درصده که خب خیلی عدد قابل توجهیه!
      اما نکته اینجاست که تو باید از منو دیجیتالی استفاده کنی که در وهله اول قابل ثبت و بهینه سازی برای موتورهای جستجوگری مثل گوگل باشه! و خب برای اینکار باید یک آدرس اختصاصی یا حتی یک صفحه اختصاصی داشته باشی که بتونی خودت مدیریتش کنی.
      اگه بخوام صادقانه بگم تقریبا هیچ منو دیجیتال رایگان و حتی غیر رایگانی پیدا نمیکنی که چنین قابلیتی داشته باشن مگر خیلی موارد محدودی!
      اما خب ما تو منوباز خوشبختانه به این موضوع توجه جدی کردیم و سعی کردیم با این قابلیت برای مشتری هامون یک ارزش افزوده خوب ایجاد کنیم و به توسعه کسب و کارشون کمک کنیم.
      برای مثال اگه کافه کناری یا کافه موچی رو تو گوگل سرچ کنی متوجه میشی که این دو تا مشتری ما نه تنها لینک اول هستن، بلکه تونستن با ثبت مشخصات و لوگو خودشون اعتبار خیلی خوبی تو گوگل بگیرن و از این طریق مشتری های زیادی برای خودشون جذب کنن.
      null
      برای ثبت نام و دریافت فوری این منو میتونی از لینک زیر اقدام کنی تا همین امروز منو دیجیتالت رو راه اندازی کنی
      https://merchants.menobuzz.com/signUp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.