مجموعه ۱۵ آهنگ بی کلام از زیباترین کارهای جهان

آهنگ مناسب کافه و رستوران

مقدمه:

آهنگ‌های بی‌کلام به دلیل داشتن ملودی‌های آرامش‌بخش و بدون کلام، انتخاب مناسبی برای لحظات استراحت و کار هستند. اما گاهی پیش می‌آید که در فضاهایی مانند کافه‌ها و رستوران‌ها، تغییر ناگهانی در حجم صدا یا فراز و فرودهای شدید آهنگ‌ها باعث برهم زدن آرامش مشتریان می‌شود. در این مقاله، مجموعه ۱۵ آهنگ بی کلام از زیباترین کارهای جهان را معرفی می‌کنیم. این آهنگ‌ها در دو نسخه ارائه می‌شوند: نسخه عادی و نسخه ویژه کافه و رستوران که در آن، تناژ و فراز و فرود آهنگ‌ها به گونه‌ای تنظیم شده که نیاز به تنظیم مداوم صدا نداشته باشید و تجربه‌ای دلنشین و یکنواخت را برای مشتریان خود فراهم کنید.

در این نوشته شما میخوانید:

تفاوت نسخه استاندارد و بهینه شده

هر آهنگ دارای فراز و فرودهای مختلفی است که باعث می‌شود صدای آهنگ در بخش‌های مختلف بالا و پایین برود تا احساسات آهنگ به مخاطب منتقل شود. در تصویر زیر، می‌توانید این تغییرات را از طریق ویو فرم (waveform) آهنگ مشاهده کنید.

ویو فرم آهنگ معمولی

اما آهنگ‌هایی که در کافه‌ها، رستوران‌ها، هنگام مطالعه یا خواب گوش می‌کنید، نباید این فراز و فرودهای زیاد را داشته باشند. زیرا تغییرات ناگهانی در حجم صدا ممکن است تمرکز شما را برهم بزند یا مشتریان را اذیت کند. در نسخه‌های بهینه‌شده‌ای که در ادامه از هر آهنگ قرار داده‌ایم، تلاش کرده‌ایم ابتدا حجم کلی صدا را کاهش دهیم و سپس فراز و فرودهای آهنگ را تنظیم کنیم تا این مشکلات برطرف شود. در ادامه می‌توانید تصویر ویو فرم (waveform) نسخه‌های بهینه‌شده این آهنگ‌ها را مشاهده کنید.

ویو فرم آهنگ بهینه شده
ویو فرم آهنگ بهینه شده

بنابراین، اگر قصد دارید این آهنگ‌ها را هنگام رانندگی یا انجام کارهای روزمره گوش کنید، پیشنهاد می‌کنیم از نسخه استاندارد استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید برای کافه، رستوران، مطالعه یا خواب گوش دهید، نسخه بهینه‌شده مناسب‌تر است.

دانلود 15 آهنگ بی کلام پیانو

دانلود 15 آهنگ بی کلام گیتار

دانلود 10 آهنگ بی کلام جاز

دانلود 15 آهنگ بی کلام ترکیبی

نحوه تنظیم آهنگ برای کافه یا رستوران

در ویدیو زیر با نحوه حذف فراز و فرود های آهنگ آشنا می شوید. این قابلیت به شما کمک میکند تا آهنگ های مورد علاقه خود را برای رستوران، کافی شاپ یا حتی مطالعه و خواب بهینه سازی کنید.

در این نوشته شما میخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.